tirsdag 29. april 2008

Bloggen

Dette er en blogg i forbindelse med norskfaget og vil inneholde norskrelaterte tekster og diskusjons temaer som for eksempel dikt, artikkler, leserinlegg og lignende.

litt om blogging..
Jeg har vel egentlig aldri drevet noe med blogging, og det er vel fordi jeg aldri har tatt meg tid til å se hva det å blogge egentlig vil si. Jeg håper derfor at det å blogge i norsk faget vil gi meg mye ny og nyttig informasjon og kunskap om blogging. Det jeg ser på som fordeler med blogger er at det er en relativt lett måte å utrykke seg på, og det er en lett måte og la andre se hva du tenker og mener. Det er også kanskje en måte å få ut litt aggresjon hvis det er noe du irriterer deg over som for eksempel fulle busser. Kort sagt ser jeg kanskje mange fordeler ved blogging, og jeg håper at det å blogge viser seg å være noe jeg kanskje interreserer meg for.

Ingen kommentarer: