onsdag 30. april 2008

Snart dykkesesong!















Ja nå er sommeren snart her og dykkesesongen står for tur! Som en av de mange dykkerene her i Norge gleder jeg meg kjempe mye til å ta sommerns første dykk, og det skal skje så fort vårløsningen er over! Noe av det jeg finner best ved dykking er den fredfylde stemningen under vann. Dykking er den perfekte avkobling fra den ellers stressende hverdagen. Man kan selvfølgelig heller ikke glemme alt det man ser under vann. Det er ekstremt mye utrolige flotte ting å se under vann, det er som om du er i en annen verden! Kort sagt er dykking noe av det beste jeg kan tenke meg og dykking har gitt meg utrolig mye. Det er absolutt å anbefale! Så nå er det bare å dobelstsjekke at alt dykkeutstyret er i god stand, og så håper vi at dette blir en enda bedre sesong en i fjor!

Mer kommer...

1 kommentar:

Geir sa...

så gøy ole kristion ooooooooooooo:)<333 dakdnapsndp bfprsfdDS.pp.asdadasdsasdad<3